24 Ağustos 2015 Pazartesi



   İşinizle alakalı cesaretli olabileceğiniz en uygun zamanlardan birindeyiz. İşte kötü ekonomiye rağmen bunu nasıl başaracağınız.
   İşinizin geleceği ile ilgili cesur davranamayabilirsiniz. Ancak girişimcilerin engellerin altını, üstünü ve etrafını kazarak yeni fırsatlar bulmak gibi yetenekleri vardır. Engel, hepimizin karşılaştığı ekonomik belirsizlik olsa bile siz de işinizi büyütebilirsiniz.

İşte bugünün siyasi ve ekonomik durumuna rağmen işletmenizi büyütmenize yardımcı olacak stratejiler:

1 – Karlı müşterilerden iş almaya çalışın:  ” İster şöyle böyle bir müşteri olsun isterse de gerçekten iyi bir müşteri. Her ikisini bulmak için de aynı miktarda zaman ve emek harcanır. İtinalı bir pazar araştırması yapın ve satış karlılığınızı iki katına çıkarmanıza yardımcı olacak küçük bir müşteri yüzdesine odaklanın. Onlarla her iki haftada bir temas kurun.” İletişim araçlarını telefondan e-postaya doğru sırayla kullanın ve daha sonra onlarla buluşmak için randevu alana veya telefonda konuşana kadar bu döngüyü tekrar ettirin.
Hatırlatma: satışları iki katına çıkarmak gibi büyük bir hedefe bir ayda ulaşılmaz. Ancak müşterilerle olan ilişkilerinizi şimdiden kuvvetlendirmeye başlarsanız her şey daha iyi şekillenir.
2 – Eğitime dayalı pazarlamayı deneyin: Meşgul müşterilere ulaşmanın en iyi yollarından biri onlara işlerini daha iyi yapmalarına yardımcı olacak bilgiler sunmaktır.  ” Bunu yaptığınız takdirde size uzman gözüyle bakarlar. Güven ve samimiyet seviyesi yükselir. Uzmanlığınızı paylaşmanız olası müşterinin gelecekte hizmetlerinize ihtiyaç duyması halinde ilk önce sizi araması anlamına gelir.”
3 – Daha çok müşteri bulmak için internet sitenizi kullanın: Potansiyel müşterilerinize ücretsiz veya maliyeti düşük ürün bilgileri, tanıtım yazıları veya herhangi bir şey sunun ve insanların bu bilgilere ulaşabilmesi için iletişim bilgilerini girmesi gereksin. Bu sağlam bir kişi listesi oluşturmanıza yardımcı olacaktır. Tabii ki, bilgilerini paylaşan kişilere eninde sonunda bir şeyler satacaksınız. Olay sadece bir işin sonunu getirmektir.
4 – Olası müşterileriniz için önemli olan şeyleri bulun: Ekonominin ne durumda olduğunun bir önemi yok çünkü insanlar bağlantı kurdukları şeyleri almaya devam ederler. Var olan müşterilerinizle ve potansiyel müşterilerle konuşurken, sattığınız ürünle veya hizmetle müşteriler arasında bağlantı kurun. Biraz ekstra sorgulama yapın. Doğru soruları sorarsanız birisinin bir şeyi istemesinin nedenlerini daha iyi anlarsınız.
5 – İşinize yatırım yapın: Bütçeniz kısıtlı olsa bile internet sitesini güncellemek gibi şirketinizin ilerlemesini sağlayacak stratejik yatırımlar yapmanız önemlidir. Küçük işletme sahipleri bütün potansiyel müşterilerine risk almalarını ve onlarla çalışmalarını söylerler. Bunu kendiniz için yapmazsanız bunu kendileri için yapan insanların karşısında yeteri kadar güçlü duramazsınız.

0 yorum:

Yorum Gönder

sayyac

Bizi Takip Edin

Sayfalar

Popüler Yayınlar

Yayınlar

Powered by İşsiz Fikirler. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Moderatörler

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *