10 Ağustos 2015 Pazartesi



Hakkında

Türkiye’de GSM temelli mobil iletişim Şubat 1994’te Turkcell’in hizmete girmesiyle başladı. 27 Nisan 1998’de T.C. Ulaştırma Bakanlığı ile 25 yıllık GSM lisans anlaşması imzalayan Turkcell, müşterilerine sunduğu mobil ses ve veri iletişimine dayalı hizmetlerin çeşitliliğini, kalitesini ve buna bağlı olarak müşteri sayısını da artırarak gelişimini sürdürdü.
Turkcell, Türkiye’deki geniş kapsama alanı ve yurt dışında kullanım hizmetlerinin yaygınlığıyla, müşterilerinin iletişim ihtiyaçlarına yüksek kalitede cevap verebilmeyi amaçlamaktadır.
3G’de 110’dan fazla ülkede yaptığı anlaşmalar sonucu yurt dışı kullanımda dünyanın önde gelen operatörleri arasında yer alan Turkcell, ayrıca, GPRS dolaşımında 165’ten fazla ülkede yaptığı anlaşmalarla bu alanda dünyanın sayılı operatörlerden biridir.
Turkcell’in vizyonu iletişim ve teknoloji çözümleriyle hayatı kolaylaştırmak ve zenginleştirmektir.
Lider iletişim ve teknoloji şirketi olarak stratejik öncelikleri;
Mobil iletişim faaliyetlerinde ses ve veri kullanımını artırarak büyümek,
Mevcut uluslararası iştiraklerini karlılık odaklı büyütmek,
Fiber optik altyapısıyla Turkcell Grup Şirketleri arasında sinerji yaratarak sabit geniş bant sektöründe büyümek,
Mobilite, internet, yakınsama alanlarında yeni iş fırsatları ile büyümek,
Yurt içi ve uluslararası pazarlarda iletişim, teknoloji ve yeni iş alanlarındaki fırsatları değerlendirerek büyümek,
Teknolojik yetkinliğini kullanarak müşterileriyle ilişkilerini enginleştirecek yeni servis platformları geliştirmek.
Günümüzde GSM operatörlerinin müşterilerine konuşma ve mesajlaşmadan fazlasını sunması gerekiyor. Turkcell, tüketicilerin videolarını, fotoğraflarını, düşüncelerini ve aynı zamanda duygularını paylaşmalarını sağlıyor. Türkiye’nin öncü iletişim ve teknoloji şirketi olarak müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi taahhüt ediyor.
Müşteri isteklerini daima kaliteli hizmet sunma anlayışıyla ele alan Turkcell müşterilerinden şikayet aldığında her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceliyor ve bu inceleme sonucunda çözüm sunuyor.
Turkcell işletmelerin bütün ihtiyaçlarını anlar ve iletişim faaliyetlerini kolaylaştırmak için çözümler sunar. Bazılarının hareket halindeyken konuşması ve e-posta gönderebilmesi için akıllı telefonlara ihtiyacı olur. Veya belgelerin paylaşılması, video konferans ve herhangi bir yerdeyken kurumsal uygulamalara ulaşılması için tam entegrasyonlu çözümlere ihtiyaçları olabilir. İşletmelerin büyüklüğü ve ihtiyaçları farklılaşsa bile kurumsal müşterilerine her fırsatı en basit ve doğru biçimde sağlamak için sürekli olarak yeni ve yaratıcı çözümler üretir. Turkcell’in kurumsal müşterisi olduğunuzda verilerinizi yüksek güvenlikli veri merkezlerinde saklayabilir, iş sürekliliği için yedekleyebilir, bilgiyi paylaşmak için bulut servislerden faydalanabilirsiniz. Tüm bu servisleri gelişmiş Alt Yapı Seti ile tek elden alarak yüksek servis seviyeleriyle yönetebilirsiniz.
Turkcell Superonline’ın güçlü altyapısı ve yönetilebilir, servis seviyesi garantili hizmetleri ile işinizi mükemmel bir biçimde yönetebilirsiniz. Kurumsal internet, noktadan noktaya erişim, sabit ses ve donanım ihtiyaçlarınızı Turkcell Superonline kalitesi ile tek elden yürütebilirsiniz.
İşletmenizi başarılı bir şekilde yönetmek istiyorsanız müşterilerinizin beklenti ve ihtiyaçlarını doğru bir biçimde karşılamanız gerekir. Bu nedenle potansiyel müşterinize doğru zamanda, doğru yerde ve doğru mesajla ulaşmanız gerekir. Ayrıca müşterilerinizi daha yakından tanımanızda gerekir. Siz de etkinliği ölçülebilen, hedefine uygun kampanyalar düzenlemek ve bir yandan da yeni müşteriler kazanmak istiyorsanız Turkcell pazarlama setinin avantajlarından faydalanabilirsiniz. Bu hizmetleri kullanarak müşterilerinizin tercih ve davranışlarını öğrenebilir ve müşterilerinize hızlı, maliyet avantajlı ve kişiye özel hizmetler sağlayabilirsiniz.
Turkcell değişimi seven bir markadır. İlerlemek, daha iyi bir gelecek yaratmak, asla durmamak ve insanların iletişim kurmasına yardımcı olmak için yeni yollar bulmak Turkcell’in DNA’sında vardır. Turkcell’in can suyu budur.

Bayiler için araçlar

E-satın alma
Satın alma araçları müzakere ve araştırma süreçlerine erişim imkanı sağlar. Bu süreç interaktiftir. Bayiler tekliflerinin rakiplerininkiyle nasıl karşılaştırıldığını görür ve kazanmak için tekliflerini güçlendirir.
Turkcell kurumlar arası merkez
Turkcell maliyetleri ve karışıklığı azaltmak için bayileri ile kurumlar arası merkez aracılığıyla bağlantı kurar. Kurumlar arası merkez sipariş formları, sipariş formu değişiklikleri, faturalar ve mal makbuz işlemlerinin elektronik bir ara yüz aracılığıyla yapılmasını sağlar.
Bayi ilişkileri yönetimi
Turkcell, bayileriyle bayi yönetimi programı aracılığıyla temas kurar. Bu program Turkcell’in bayileriyle güçlü ilişkiler kurmak için kullandığı araçlardan biridir. Turkcell’in amacı değer yaratmak, teknolojik yenilikleri geliştirmek ve verimliliği arttırmaktır.
Bayi yeterlilikleri: bayi olabilmek için ön koşulların yerine getirilmesi gerekir.
Bayi bölümlendirmesi
Bayilerle yakın ilişkiler kurmak için bayi tabanına bağlı olarak bölümlendirmeler yapılır.
Bayi performans değerlendirme
Dokuz performans şartına bağlı olarak yerel pazarlar ve grup işlevleri bir dizi değerlendirmeden geçer.
Bayi optimizasyonu: bu süreçte iyileştirmeler ve yenilikler yapmak için tedarikçilerle birlikte çalışılır, öncelikler belirlemek için ortaklaşa çalışmalar yürütülür ve kısa vadeli eylemler ve uzun vadeli yol haritaları arasında denge kurmak için beklentiler açıklanır.
Bayi denetimleri
Genel risk değerlendirmeleri ve bireysel bayi değerlendirmeleri aracılığıyla yüksek riskli bayiler tespit edilir ve daha sonra bu bayiler daha detaylı bir değerlendirmeden geçirilir ve takip edilir.
Turkcell bayisi olabilmek için öncelikle bir cep telefon dükkanı açmanız gerekmektedir. Açılıştan bir ay sonra Turkcell tarafından bir bayilik kodu verilmektedir. Daha sonra 1 sene içinde satmış olduğunuz Turkcell hat miktarı vb. gibi performanslarınız değerlendirilir. Gerekli koşulları karşıladığınız takdirde Turkcell bayisi olmaya hak kazanırsınız.
Daha ayrıntılı bilgi almak için Turkcell müşteri hizmetlerini arayın. Bulunduğunuz bölgenin bayilik yetkilisinin iletişim bilgilerini alın ve bu kişiyle temas kurun. Bayilik şartları bölgelere göre değiştiği için internet üzerinden bayilikle ilgili bilgi verilmiyor.
Bayilik şartları hakkında detaylı bilgi için:  0 212 313 10 00
Müşteri Hizmetleri Tel: 444 0 532 – 444 0 535
Kurumsal İletişim mail: corporatecommunications@turkcell.com.tr
Telefon dükkanı açmak isteyenler için telefon bayiliği veren firmaları ve bunların bayilik şartlarını paylaşmaya devam edeceğiz.

0 yorum:

Yorum Gönder

sayyac

Bizi Takip Edin

Sayfalar

Popüler Yayınlar

Yayınlar

Powered by İşsiz Fikirler. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Moderatörler

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *