8 Ağustos 2015 Cumartesi


İster inanın ister inanmayın ama piliçlerin cinsiyetini belirlemek gerçek bir iş ve kazancıda oldukça iyi. Ayda 8.000 TL’nin üzerinde gelir elde etmek istiyorsanız farklı bir meslek olan seksörlüğe adım atmayı düşünebilirsiniz. Bu işte civcivlerin erkek mi dişi mi olduğunu anlamak için bütün gün civcivlerin arka tarafına bakmanız gerekiyor. Cinsiyet belirleme işleminde civcivin erkek olduğunu gösteren küçük çıkıntıyı kontrol etmek için civciv sıkılarak dışkısı çıkartılıyor ve temizleniyor. İşlemden de anlaşılacağı üzere bu işi yapmak isteyenlerin sayısı oldukça az ve tavuk çiftliği sahipleri bu pozisyonu doldurmak için eleman bulmakta zorlanıyor. Kolaymış gibi görünse de civciv seksörlüğü oldukça karmaşıktır ve ciddi anlamda beceri gerektirir. Bu sebeple çalışan elemanlar civcivlerin horoz mu yoksa tavuk olduğunu belirleyebilmek için civcivlerin cinsel organlarının boyutlarındaki çok küçük farklılıkları nasıl ayırt edebileceklerine ilişkin eğitiliyorlar. Aranan elemanlar ne şartlarda çalışacak? Civciv seksörlerinden bir saat içinde %97- %98 doğrulukla 800 ila 1,200 arasında civcivin cinsiyetini belirlemesi beklenir. Bu da sadece üç saniyede bir civciv demek oluyor. “Civciv seksörlerinin civcivin cinsiyetini anlayacak hassasiyeti ve beceriyi kazanmasını için belli bir süre eğitim alması gerekiyor ve bu eğitim 1 seneden uzun sürebiliyor. Bütün gününüzü civcivlerin arka tarafına bakarak geçiriyorsunuz. O sebeple oldukça zor bir iş: büyük bir sabır ve sürekli dikkat istiyor.” Civciv seksörlüğü henüz ülkemizde pek yaygın değil ve insanlar tarafından neredeyse hiç bilinmiyor. Ancak Güney Kore’de bu ilginç meslek 100 yıllık bir maziye sahip ve yüksek statülü işler arasında yer alıyor.
 Aşağıdaki videoyu izleyerek civciv seksörlüğü hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz:



Dünyada ve ülkemizde en çok kazandıran ilginç meslekleri araştırmaya devam edeceğiz.

1 yorum:

  1. Ben boyle bir iste calismak istiyorum,nereye basvuruda bulunmam lazim,bir turlu bulamadim,gezinmedigim site sayfa kalmadi,mail bergama197gmail.com telf +905367274879 bana ulasmaya calisin bu isi cok istiyorum.

    YanıtlaSil

sayyac

Bizi Takip Edin

Sayfalar

Popüler Yayınlar

Yayınlar

Powered by İşsiz Fikirler. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Moderatörler

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *